nedjelja, 2. ožujka 2014.

Matching Manicures Sunday - Saran Wrap manicure

   Ta daaa, eto nam nedjelje i novog MM zadatka - ovaj put riječ je o Saran Wrap manikuri.
Za sve neznalice (što sam do prije koji dan bila i ja!) ovo je saran manikura!



Za početak kao i svaki put, eto što sam sve koristila:
China Glaze 861 Sugar High
China Glaze 734 Stella
Poshe TC
Vrećica za zamrzavanje


   Za početak sam stavila Sugar High u dva sloja i pričekala da se dobro posuši. Nakon toga sam radila nokat po nokat - stavila sam jedan izdašan sloj Stelle te dok je lak još uvijek bio mokar sa najlonskom zgužvanom vrećicom tapkala tako da sam došla do baznog laka. Nakon toga sam pričekala da se to posuši i za kraj stavila Poshe da sve to lijepo zagladi!
   A kako to sve zajedno izgleda vidjet ćete na fotkama koje slijede :)











   Ovo je tako jednostavna, brza i efektna tehnika da ću je sigurno raditi još puno puta - u kombinaciji drugih boja, naravno!
   Ne znam za vas ali ja sam toliko oduševljena tom manikurom da sam jednostavno morala staviti malo više fotki, a osim toga danas mi je dnevno svjetlo bilo idealno za fotkanje tako da su fotke (barem po mom sudu!) ispale odlično :))

   I za kraj, naravno, nemojte propustiti vidjeti što su napravile ostale blogokolegice!!! :)

Do sljedećeg tipkanja, puno vas pozdravljam :*
Mala Palčica


Broj komentara: 17:

  1. premoćno mi djeluje ova kombinacija boja, a fotke kao i uvijek - savršene <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno kao i uvijek :) Volim tvoje manikure, i prekrasne fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuuuuu, predivni su!!!
    Odlična kombinacija nijansi!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Apsolutno fantastična kombinacija boja, prelepo je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Aaaa oduševila sam se. Kako dobre boje, kolorit po mom ukusu....wow. Stvarno je odlično! Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  6. wow...ostala sam bez riječi. savršena kombinacija... prekrasne nokte imaš :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastican manikir, ali slikeeee, slike su ti strava! Za pozeleti. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična kombinacija boja i još bolja izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao draga,ovo je predivno,ne znam sto mi je ljepse,manikura,nokti ili fotke,svaka cast ♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Manikir, kombinacija boja, tvoji nokti i fotografije, sve besprekorno! Kao i obično :) Lidija

    OdgovoriIzbriši
  11. Jao prelepo... Stvarno super ideja ko god se dosetio i stvarno si super odradila. Jos kad bih ja imala strpljenja za to. :) Nego sreca imam sestru koja je dobra u nail art-u pa je koristim. :D

    OdgovoriIzbriši