ponedjeljak, 12. kolovoza 2013.

ANNY 460 Moonlight

   Nedavno smo kolegica i ja kupile Anny lak iz desert Glam kolekcije 655 she's amazing (detalje i fotke o laku možete pročitati ovdje) i svaka je dobila po jedan Anny lak gratis.
   Kolegica je odabrala Anny lak 460 Moonlight i naravno, odmah mi ga je posudila da ga isprobam - hvala Manuela!!! :)))
   Iskreno sad mi je malo žao što si i ja nisam kao gratis lak izabrala taj ali - što je tu je, "prošla baba s kolači"...

   Lak dolazi u klasičnoj četvrtastoj Anny ambalaži od 15 ml, prekrasne je ljubičasto sive boje i sedefastog finisha. U biti ga zbog tog sedefastog finisha ni nisam uzela no na kraju je ispalo da baš lijepo pristaje na moj ten.
   Lijepo se razmazuje, za potpuno prekrivanje su mi bila potrebna dva sloja, iako sam ja stavila tri čisto za svaki slučaj, relativno se brzo suši... Na noktima sam ga imala 2-3 dana i za to vrijeme mi se nije oštetio.
I ono što mi se svidjelo kod njega, s obzirom na finish nisu mi ostajale "pruge" na noktu - iako su nekim čudom na fotkama ipak vidljive :( !

   No da ne duljim - eto fotkica:





 

Toliko od mene, nadam se da vam se sviđa :)

Pozdrav svima

Mala Palčica

1 komentar:

  1. je, dobro ti stoji, mene vidljive linije malo odbijaju od ovog finiša ;)

    OdgovoriIzbriši