četvrtak, 13. prosinca 2012.

Čarobnjak iz Oza manikura

Danas mi se nosi crveno …
Ovo inače svako toliko imam na noktima jer je vrlo jednostavno i efektno, a osim toga, meni kao ovnici se crvena kakti šika J!
S obzirom da je ovo jakooo jednostavna manikura – neću vas gnjaviti sa previše riječi pa eto fotkica - ali moram napomenuti da je dosta teško uslikati sav taj blješteći glitter!



Koristila sam:
OPI Gloria Red
She 195






 
Do sljedećeg tipkanja - pozdrav svima!!!

Mala Palčica


Broj komentara: 5:

  1. Hej, pogledala sam sve postove, vau koja preciznost!!
    Svaka čast! Treba te predložiti na Šminkerici! :)
    Definitivno se pretplaćujem na tvoje postove!

    Keep up the good work!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa hvala ti puno na komplimentu!!!
    Razmišljala sam da napišem neki suradnički za Š ali sad imaju Lux Lucius pa se ne želim i ja petljati sa svojim noktićima...

    Slobodno svratiš u bilo koje doba... :))))

    OdgovoriIzbriši