nedjelja, 17. kolovoza 2014.

Matching Manicures Sunday - Splatter Manicure



   Dakle - ja ne odustajem!
   Nakon jučerašnje neuspjele splatter manikure - klik, nisam imala mira već sam je morala još jednom probati napraviti. 
   Čim sam skinula jučerašnju manikuru, odjurila sam u dućan i kupila si neki jeftini sokić čisto kako bi imala malo tanju slamku.
   Onda sam se bacila na kopanje po svojim kutijama i izdvojila četiri laka, jedan (bijeli) bazni i tri za štrcanje. Na kraju sam odustala nakon drugog laka jer mi je manikura izgledala solidno i nisam je htjela kvariti trećom, odnosno četvrtom bojom.

Eto što sam sve koristila:
Golden Rose Fantastic Color 104
Catrice 32 The Dark Knight
Catrice 190 Wrapped Around My Finger
Seche Vite TC
Slamka



   Ovu manikuru nisam radila u step by step formi jer mislim da nakon jučerašnje za time nema potrebe.

   Prvo sam na sve nokte nalakirala bijeli GR lak u jednom pozamašnom sloju. Da, da, ovaj put sam ipak išla na provjerenu bijelu bazu!
   Nakon što se osušio slamku sam (nakon što sam joj škarama odrezala kosi vrh) umakala prvo u svijetlo ljubičasti Catrice 190 Wrapped Around My Finger, a zatim u tamno ljubičasti Catrice 32 The Dark Knight.
   Moram priznati da osobno obožavam ova dva ljubičasta laka i za njih sam se odlučila jer sam se nadala da manikura s njima naprosto ne može loše ispasti :) :D
   Nakon što su se lakovi dobro osušili na sve sam stavila jedan pozamašan sloj nadlaka, očistila nered i to je to...














E da, ovime sam već malo više zadovoljna, čak se usuđujem reći da mi se pomalo i sviđa :)
(Ali držat ću se ja ipak "po špagi" manikura!)

Nadam se da se sviđa i vama, iako vjerujem da će se naći i one kojima će se više svidjeti jučerašnja manikura, što je u redu jer ipak - ukusi su različiti i svi se trudimo poštivati različitosti!

Na kraju posta vas čekaju linkovi ostalih blogo kolegica koje su se uključile u današnji zadatak pa ih nemojte propustiti popratiti!!!
(Edit: Linkovi će biti tokom dana!)

A vama želim ugodnu nedjelju te da što više uživate gdje god i s kim god bili :)

Do sljedećeg posta...

Mala Palčica


23 komentara:

  1. Totalno umjetnički i divno, kao uvijek!!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđala mi se jučerašnja manikura, ali ova je bombastična, odlična kombinacija boja i kao uvijek preodlične slike! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se baš kombinacija boja. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. potpisujem leptirich i dodajem da mi je prva asocijacija jackson pollock! :)
    jučerašnja isto nije loša, ona mi više impresionistički djeluje.
    obje bolje od bilo čega što sam sama uspjela napraviti sa slamčicom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A viš kak manikura izgleda jednostavno za napraviti, ali iskreno - uopće nije takva :)

      Izbriši
  5. Odličan izbor boja, a i sam splatter.

    OdgovoriIzbriši
  6. super, moram priznati da je bolja od jućerašnje ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicna kombinacija boja. Ova mi se definitivno vise dopada od one jucerasnje, mada je i ona bila dobra i sarena. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo mi se jako sviđa! Odlično si ukomponirala nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastično izgleda, najbolja koju sam vidjela za ovotjedni MMS.:)

    OdgovoriIzbriši