petak, 7. prosinca 2012.

Nubar Night Sparkle

Definitivno jedan od TOP 10 mojih favorita - iz moje kolekcije, naravno (u to ne ubrajam i "one" koji bi "trebali" biti u mojoj kolekciji :))!
Prekrasna plava boja, za potpuno prekrivanje su dovoljna dva sloja a suši se u ekspresnom roku!
Ono što mi se posebno kod njega sviđa je njegov hrapavi finish!
Probavala sam ga i zagladiti ali onda mi se više ne sviđa - s time da su mi za potpuno zaglađivanje bila potrebna čak tri sloja Top Coata, naime Nubar je jako "žedan" i brzo ih popije :)
Sada sam u specijalnoj misiji - sakupiti sve lakove iz Nubar Sparkle kolekcije!!!
Uglavnom da ne duljim - eto ove plave divote...







Moram napomenuti da se taj lak malo teže skida, ali ispod njega obično stavljam Pill Off bazu od Essencea pa ide znatno lakše - guljenjem, naravno.

Znam da se mnogima ne sviđa taj hrapavi finish i da ga zaglađuju ali meni je ovakav baš "baš" :)

Iii - kako vam se sviđa? Imate li i vi kojeg Nubarića?
(Ja sad čekam Petuniu i Violet Sparkle :))

Pozdrav svima

Mala Palčica

Broj komentara: 11:

  1. super ti stoji :D
    ja se svog rješila... a da ni sama ne znam zašto :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, i j sam oduševljena :)
      big mistejk trebala si ga zadržati!!!:)

      Izbriši
  2. uh ja ne volim baš kad je tako grebav osjećaj :D al nije loš. kolko je to slojeva?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ga baš zbog tog finisha volim :)
      tu su dva sloja!

      Izbriši
  3. OMG kakva divota, ne mogu se nagledati :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim, volim!!! Baš radi tog hrapavog finiša bi cijelu kolekciju. Podsjeća na ono lava kamenje :D

    OdgovoriIzbriši
  5. jeee prekrasan je :)
    hvala vam :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Finish dosta podsjeća na ove nove OPI liquid sand lakove.
    Predivan je!
    I meni je Petunia na wish listi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam sad gledala OPI - Mariah Carey 2013 kolekciju i malo kalkuliram bi li ili ne bi naručila koji... :)
      Petunia je već na putu, nadam se da će stići do kraja idućeg tjedna :)

      Izbriši
  7. Divne fotke si napravila :)
    Imam Night i Petuniu, čekam još da mi stigne Violet, pa ću onda pisati post :D :D
    Nego...jel ti obojao nokte? Ja sam ga prvi put nalakirala bez baze. Bila je to veeelika pogreška :D Nokti su mi bili plavi kad sam ga skinula, pa ne znam kak se ponaša s bazom ispod.

    OdgovoriIzbriši