srijeda, 22. srpnja 2015.

ESSIE watermelon



Prije par dana me ESSIE Hrvatska iznenadio s krasnim paketićem u kojem su se našli ESSIE lakovi za ovo ljeto.

Moram priznati da sam bila oduševljena, posebice jer se među '6 odabranih' našao i krasan watermelon koji mi je već neko vrijeme na Wish Listi.


Ok, znam da sam već odabrala ovogodišnju ljetnu postavu lakova (klik ako vas zanima), no moram priznati da se i watermelon također pridružio toj postavi, a uistinu vjerujem da će on biti moj ljetni favorit svih vremena! :D




Essie lakovi su poprilično 'veliki' lakovi, dolaze u količini od 13,5 ml, a cijena im je oko 75 kuna.

Možete ih pronaći u nekim DM i BIPA drogerijama.

Što se samog laka tiče, on je odlično pigmentiran i krasnog je kremastog finiša.
Vjerujem da bi se neke od vas zadovoljile samo s jednim slojem laka, međutim ja sam cjepidlaka i stavila sam dva ravnomjerna sloja.

Lak se relativno brzo suši, vjerujem da je prvi sloj bio suh već kroz 5-6 minuta, a drugi kroz 7-8 minuta.




Četkica Essie lakova ulazi u TOP 5 najdražih mi četkica.

Srednje je duljine, nešto je plosnatija i šira te kraaasno zaobljena na vrhu.

Naprosto je idealna za moj U luk uz korijen nokta.
Moram priznati da s ovakvim četkicama gotovo da ne moram naknadno popravljati luk i čistiti kutikulu.




Na noktima imam dva sloja watermelona te jedan sloj nadlaka.

Sve fotografije su snimljene bez bljeskalice na dnevnom svjetlu.










I to je to :)

Moram i javno zahvaliti najdražem mužu-pužu na strpljenju i asistenciji kod fotografiranja prve i posljednje fotografije.
Znam da sam ga izludila cjepidlačeći i zanovijetajući, no on već zna da sam perfekcionista i poprilično se dobro nosi s time! :D

Također zahvaljujem i ESSIE Hrvatska na lakovima!


Kako Vam se sviđa watermelon???
Jeste li već isprobale ESSIE lakove i koliko ste zadovoljne njima?
Imate li za preporučiti još koju nijansu?


Hvala Vam na čitanju :*


*PR proizvod

Broj komentara: 6:

  1. Lepo lak izgleda ali nije po mom ukusu. Vama lepo stoji. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oduševljena sam kako ti savršeno stoji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan je i jako ti lijepo stoji! Uf,i ja ga želim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Preeelijep! Već dugo želim kupiti Essie lak i sutra konačno idem u potragu za pravom nijansom. :D Četkica je san i baš ovakva treba biti u svim lakovima. Sa ovakvom lakše i preciznije nanesem lak. Slike prekrasne kao i uvijek. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. znači, potraga za savršenim ljetnim lakom je konačno okončana, uživaj :D
    fotke genijalne, kao i uvijek <3

    OdgovoriIzbriši