nedjelja, 8. lipnja 2014.

Matching Manicures Sunday - Black & White Manicure



   Nakon skoro jednomjesečne stanke vraćamo se našim nedjeljnim zadacima, a ove nedjelje su djevojke izglasale crno - bijelu manikuru.
   
   Iskreno danas nisam imala previše vremena za lakiranje tako da je moja današnja manikura prilično jednostavna.

   Mislila sam napraviti manikuru u skittlette formi ali to sam radila nedavno u OVOJ manikuri pa se nisam željela ponavljati, a ukoliko vam je ta manikura promakla slobodno bacite oko :)

Za početak, eto što sam sve koristila:
Golden Rose Fantastic Color 104
Wet n Wild Shine E424A Black Creme
Essence Studio Nails Better Than Gel Nails TS
Manhattan Pro Mat Top Coat
MoYou The Pro Plate XL
Set za štambiljanje
Ukrasni kamenčići
Olovka za "uzimanje" kamenčića
Najlonska vrećica (za zamrzavanje)




   Ukratko:
   - za početak sam na sve nokte nalakirala dva sloja bijelog Golden Rose laka
   - zatim sam na kažiprst, prosti i mali prst nalakirala crni wet n wild lak i uz pomoć najlonske vrećice napravila saran wrap manikuru
   - na palac i na prstenjak sam štambiljala uzorak sa MoYou The Pro pločice
   - na saran wrap sam još dodala po jedan srebrni ukrasni kamenčić
   - sve zagladila sa Essence nadlakom
   - i još dodatno matirala sa Manhattan Pro Mat nadlakom

   I to je to, a sad vas ostavljam sa još nekoliko fotografija - kao i uvijek :)













I to je to, sad jurim napraviti sladoled od jagoda :)))

A vi nemojte propustiti pogledati što su za današnji zadatak osmislile ostale blogokolegice :)

Do sljedećeg posta, pozdrav svima!!!


Have A Nice Sunday



23 komentara:

  1. Prekrasno! I manikura i ova pločica :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko je ovo samo lepo *.* Svaka cast =^.^=

    OdgovoriIzbriši
  3. Sutra me čeka mali shoping i definitivno si kupujem crni lak za pečate!! Divno kao i uvijek.

    OdgovoriIzbriši
  4. lol skoro sam i ja završila s ptičicama na noktima, sad mi je drago da nisam... a tvoja manikura, ništa neobično, i ovaj put je savršena <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Mnogo mi se dopada manikir. Ne vidim da je zamatiran, ali svakako je lep.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma zamatiran je, ali je nekako na kraju ispao nešto između, a ovaj odsjaj je od mog prozora pa te možda i to buni :)

      Izbriši
  6. Fantastično, uvek se oduševim tvojim idejama!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ptičica je stavila točku na i. Predobro!

    OdgovoriIzbriši
  8. Fenomenalno! Bas mi se dopada ta plocica. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Savrseno! Volim black & white kombinacije, a pticica je perfektno odstampana :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, puno znači pohvala od majstorice poput tebe :)

      Izbriši