petak, 11. travnja 2014.

ZOYA Blaze - zakašnjeli B-Day post

 


   Ove sam se godine za B-Day počastila sa dvije Zoye - Blaze i Payton. 
Blaze mi je već dugooo na WL i iskreno nisam je planirala još naručivati ali kad je frendica rekla da će si je naručiti i ona i da bi mogle podijeliti troškove shippinga - nisam mogla odbiti. Na kraju smo si svaka naručile i Payton pa sa sellerom dogovorile povoljniji shipping za veću narudžbu.




   K'o malo dijete sam iščekivala taj paketić i bojala se da ću se još na kraju razočarati, ali srećom lakovi su prekrasni i u živo kao i na fotkama tako da je malo reći da sam oduševljena :)
   Sad su na redu još Aurora, Arabella i Carter - ali mislim da će one ići pojedinačno i ipak neko vrijeme čekati na red da se malo financijski oporavim :D

   Uglavnom Zoya lakovi dolaze u količini od 15 ml - što je poprilično :)
Obje Zoye sam na kraju platila 170 kuna a stigle su za 13 dana.
Prvu sam morala isprobati Blaze! Nalakirala sam je u nedjelju prije nego su mi počeli dolaziti gosti i trajala mi je sve do jučer (četvrtka) uz tek lagani tipwear!







   Moram priznati da mi se četkica kod Zoya nešto manje sviđa, jer je manja i uža nego što sam navikla te ravno rezana. No usprkos tome lijepo se maže i nisam imala puno za popravljati uz korijen nokta - ili je to već stvar prakse?!? :)

   Ali da ja ne duljim previše, eto još par fotkica ove prekrasnoće...










   I za kraj ću vam pokazati kakve sam sve poklončiće dobila - no ne baš sve, već samo one kakti kozmetičke :)

Dobila sam jednu sitnicu od Ane sa And You by Ana - moje slonovsko krdo (ogrlica, naušnice i prsten!) se povećalo :)




Već ste imale prilike vidjeti na mojoj FB stranici da sam i od predrage Žane sa Nail crazy bloga također dobila par sitnica. Moram priznati da me jakooo iznenadila, posebno iz razloga jer je angažirala i mog husbanda :)
Kao što vidite, sve je ona odlično isplanirala - prvo gubim kalorije trčeći i znojeći se na Tai Bou, a onda sve to lijepo nadoknađujem čokoladom i kapučinijem :)))
Žana od <3 ti još jednom hvala!!!




I Kristina - Mala Šapa  me također iznenadila sa par sitnica - hvala Kike :)
- Zamisli, nemam ni jedan od ovih lakova i već se veselim ovom crnom holo flormariću!!!




Sister me iznenadila sa dvije MoYou pločice!!! Pametnica zna što trebam <3
- Opet ću vam dosađivati sa stamping manikurama!!!




Od frendice sam dobila kozmetički tretman lica Vinoterapijom. Nisam nikad bila na takvim tretmanima pa sam malo uzbuđena oko toga :)




I na kraju - ali i ne manje važno - od zmajčice sam dobila (između ostalog!) ovu čašicu slona u kojoj držim "štapiće" sa nalakiranim najdražim lakovima :)
(Skupljam slonove, imam zbirku od preko 300 primjeraka :)))




Poklon od husbanda ste već imale prilike vidjeti na mojoj FB stranici - VIP karte za Lord Of Dance <3

Našlo se tu još i puno slatkiša, opreme za trening/trčanje... A sve popraćeno dobrim društvom koje sam počastila sa tortama i kolačima!

I to je u biti to :)

   Nadam se da vam se Zoya sviđa i da vas nisam previše umorila hvaleći se svime što sam dobila :)

Do nedjeljnog posta, puseki svima :*



P.S. Ukoliko vam je promakao - podsjećam vas na moj prvi GIWEAWAY koji je u tijeku :)


Broj komentara: 15:

  1. proslinila na fotke laka *.*
    krasne si stvarčice dobila, izgleda da si bila dobra ;)
    baš me zanima kakva je to vinoterapija, popiješ si čašu više ili šta...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam uvijek dobra :)))
      Blaze je zbilja zbilja *.*
      Za vinoterapiju nemam pojma, znam samo da je za suhu kožu, javim kad obavim (kad nađem vremena!) ;:)))

      Izbriši
  2. prekrasan lak,nokti:)
    poklončići također :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ako nađem vremena u nedjelju ih okačim i na forum ;)

      Izbriši
  3. Tamnocrvena - elegantna, baš mi se sviđa. <3 Za slonića

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Meni se sviđa jer nije samo tamnocrvena već ima i nešto ljubičasto-roze u sebi :)

      Izbriši
  4. Prekrasni lakić, baš je wow :) a i poklončići su jako lijepi... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. sretan rođendan sa zakašljenjem, a lak me oduševio, ne mogu se nagledati :)

    OdgovoriIzbriši
  6. lak je woow, sad ga i ja zelim. divne si darove dobila :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Stunning nail polish and photos! ^_^

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepi pokloni, a Zoya Blaze je fantastican i super ti stoji! :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Daaaa ZOYA je fenomenalna!!! :)
    Mislim da bi ona svima dobro stajala :)

    OdgovoriIzbriši