utorak, 28. studenoga 2017.

China Glaze Stroll



Malo kasnim, ali bolje ikad, nego nikad. ;)

Prije nekoliko sam dana na noktima nosila ovaj divan jesenski China Glaze lak u nijansi Stroll.
Ali, kako to obično bude, fotke su danima čamile u mračnim datotekama fotoaparata (tako je to kad fotoaparat dijelite s mužem novinarom koji je često na terenu!), tako da sam ih tek jučer uspjela prebaciti na svoj laptop, selektirati i izabrati ovih par koje su dobile čast predstavljati ovu krasotu.




Stroll je do mene došao od drage Vedrane s bloga Cajkine kandže i sve njihove boje u jednom od rođendansko/božićnih paketića koje međusobno razmjenjujemo.
Da budem sasvim iskrena, mislim da sam ga dobila još prije dvije godine ako ne i tri, i iako sam ga već nosila na svojim noktima (također u jesenskom periodu) tek mi je sad palo na pamet da bih vam ga mogla pokazati i na blogu.
Doduše, u prilog postu je išlo i ovo divno crveno i vrlo fotogenično crveno lišće koje se savršeno sljubilo sa Strollom.

Stroll je lak iz China Glaze Retro Diva kolekcije za jesen 2009.
Riječ je o krasnom laku bordo boje koji u sebi sadrži sitne čestice nepravilnog oblika koje mu daju određenu dubinu i zbog kojih izgleda bogatije i "toplije".
Lak je pomalo sheer - rijedak je i slabije je pigmentiran tako da mu za potpuno prekrivanje trebaju minimalno tri (da, TRI!) sloja, iako ga ja imam naviku lakirati u čak četiri sloja.
Srećom, zbog rjeđe teksture lak se suši vrlo brzo tako da sam proces lakiranja ne traje puno duže nego kod nekih drugih lakova koje lakiram u samo dva sloja.
Zbog sitnih čestica potreban mu je i nadlak. - Barem meni je!











I to je to :)

Nadam se da vam se sviđa?
Imate li koji China Glaze lak u svojoj kolekciji?
Koji vam je najdraži?

Sad i službeno zatvaram jesensku sezonu manikura te se bacam na Helmer u potrazi za lakovima koje volim nositi preko zime i u nadolazeće nam predblagdansko vrijeme!


Nema komentara:

Objavi komentar