nedjelja, 12. veljače 2017.

Matching Manicures Sunday - Studs Manicure



Danas na noktima nosimo razne ukrase poput nitni, zakovica, bodlji, ukrasnih kamenčića, metalne, staklene, drvene... što nam je po volji!

Imala sam dvije ideje, no kako nemam baš previše tih ukrasića (tko bi rekao) odlučila sam se za ovu koju gledate.

Znala sam da želim neku tamniju i jaču manikuru tako da je izbor po pitanju lakova vrlo brzo pao na relativno novi primjerak u mojoj kolekciji Colour Alike u nijansi  Black Saint - prigodno, zar ne? :)

Inače, ovo je drugi put da radim manikuru na ovu temu, a prvu, ukoliko želite, možete pogledati OVDJE.




Evo što sam sve koristila:

Eveline Maximum Nails Growth
Colour Alike Black Saint
essence BTGN top sealer
Micropore selotep (nije na slici)


Razmišljala sam da cijeli nokat nalakiram s crnim holićem, ali to mi se činilo preobično, prejednostavno i viđeno već milijun puta, pa sam se odlučila na ovu negative space formu.
Kao bazni lak sam koristila Eveline Maximum Nails Growth da baš ne lakiram crni lak na goli nokat.
Nakon toga sam si da manikura bude što urednija pomogla s Micropore selotepom, a zakovicama sam odlučila povezati prazan i nalakirani dio nokta.
Jedina dvojba je bila oko izbora zakovica, naime dvoumila sam se između ovih trokutastih i jednih duguljastog kvadratičnog oblika no ove su mi se činile efektnije s obzirom na izbor holo laka.













I to je to :)

Svakako pogledajte što su napravile kolegice na svojim noktićima, linkovi su na dnu posta.

Kako Vam se sviđa???
Volite li metalne dodatke na noktima?


Broj komentara: 5:

  1. Pa, ovaj, iskreno.. prosli nokti na tu temu su mi nekako bolji.
    Uredni su ovi i precizni, to stoji, ali nekako mi nisu "legli" kao svi dosad.
    Lijepo je ali nije kao sve ostale tvoje manikure 😍

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je ovo jedan od najboljih ikad, savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Love the way you placed the studs and the nail polish is stunning!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo mi se sviđa. Taj CA lak je prelep, a oblik i položaj nitni su veoma uzbudljivi.

    OdgovoriIzbriši