utorak, 6. prosinca 2016.

Matching Manicures Sunday - V Manicure



Kako to obično u životu biva u nedjelju mi ništa nije išlo po planu,
odnosno išlo je po pitanju kuhanja i kućanskih poslova, ali sam na kraju dana bila toliko umorna da sam se izvalila na kutnu i na pola zatvorenih očiju gledala Tvoje lice zvuči poznato.

Tako da sam usklađenu manikuru napravila jučer, a post evo tipkam danas...

Kao što vidite, tema nam je V manikura.
Ovu temu smo odradile već nekoliko puta i za ovaj sam imala određenu ideju, no na žalost još mi nisu stigle naručene pločice pa sam na kraju improvizirala.
Što i nije loše, jer bi inače imala sličnu manikuru kao draga Vedrana iliti Cajka :)




Evo što sam sve koristila:

CATRICE 121 Plump Around
ILNP Phoenix (H)
essence BTGN top sealer
V naljepnice za nail art
Pinceta




Vjerujem da je postupak svima i više nego jasan.
Ja ću samo dodati da mi se ovaj ILNP jako, ali jaaako sviđa pa razmišljam da ga jednom pokažem u solo izdanju kako treba.











I to je to :)
Nadam se da vam se sviđa!

Kao i uvijek, obavezno bacite oko na manikure kolegica blogerica koje su se priključile ovom zadatku!
Linkovi su na dnu posta.


3 komentara: