srijeda, 19. listopada 2016.

F.U.N Lacquer REUNION (H)



U posljednjem sam postu obećala par fotkica F.U.N Lacquer laka u nijansi Reunion (H) kojeg sam iskoristila kao podlogu za jesensko lišće u posljednjoj manikuri.

Lak je krasan i mislim da zaslužuje da ga se i samostalno predstavi :)


Nijansa nije neka koju bih sama odabrala i kupila, no zanimalo me kako izgleda na noktima pa sam ga posudila od prijateljice.
Iskreno, još uvijek nisam sigurna što mislim o njemu iako sam ga nosila puna četiri dana i na poslu pobrala nekoliko komplimenata na njegov račun.




Reunion (H) je holografska verzija originalnog Reunion multikromatskog laka.
H (holo) verzija sadrži bezbroj finih sićušnih mikro čestica u crvenoj, narančastoj, plavkastoj, zelenoj, brončanoj i zlatnoj boji.
Mislim da me upravo ta količina zlatne i brončane zbunjuje i ne mogu se odlučiti sviđa li mi se lak ili ne.
A moram priznati i da dosta ovisi o tome pod kojim ga svjetlom gledam.
Na suncu je divnog toplog tona i blješti k'o lud i tada mi se jako sviđa, no ujutro kad je hladno i kad sunca još uvijek nema i kad jurim biciklom na posao imam osjećaj kao da povuče svu maglu i hladnoću u sebe i postane neke čudne hladnjikave zelenkaste nijanse i tada mi se uopće ne sviđa...

Uglavnom, lak sam po sebi je odličan. Prilično je gust i potpuno sam prekrivanje dobila sa samo dva sloja što me iznenadilo jer sam na prvu mislila da će mu trebati barem tri.
S obzirom na sve te sitne šljokice obavezno mu treba i sloj nadlaka.
Ja sam po običaju stavila sloj essence BTGN nadlak.

S obzirom na gustoću šljokica bila sam se pripremila i na duže sušenje, no sva tri sloja (tu računam i nadlak) su mi bila suha kroz desetak minuta.




F.U.N lakovi su 5-free
Ne sadrže Dibutyl Phthalate (DBP), Toluene, Formaldehyde, Formaldehyde Resin, Camphor i svi su cruelty free.

Lak dolazi u količini od 12 ml.
Možete ga pronaći na Hypnotic Polish stranici za 14,9 € - OVDJE.
Te na Fun Lacquer sranici za 12,9 $ - OVDJE.













I to je to :)

Kako vam se sviđa?
Biste li nosile ovakav lak na svojim noktima?

Hvala vam na čitanju :*


Broj komentara: 5:

  1. Mogu ti rec da imas jako lijepe nokte i oblik noktiju, dok su moji kao lopate bez obzira koliko ih ja turpijala 😅
    Lak je jako lijep, i nosila bi ga naravno

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep je lak, lepo se slika, kod mene na mobilnom cak izgleda kao neki cudan sljokicavi ombre iz ljubicaste u zlatno-bronzanu. Nekako nije lak koji bih ja nosila, ali najiskrenije izgleda divno na tvojim noktima. Pozdrav sa Get Sparkly bloga :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda prilično zanimljivo. Ovog puta se sasvim slažem sa tobom - nisam sigurna da li mi se sviđa ili ne, ali svakako ne bi prošao nezapaženo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da ljepši lak od ovog ni9sam vidjela <3<3<3 preprepredivan je *-*

    OdgovoriIzbriši