utorak, 27. rujna 2016.

Matching Manicures Sunday - Honor Nails You Love



Danas s malim zakašnjenjem pokazujem nedjeljnu usklađenu manikuru.
Na redu je posljednji zadatak s "31 day challengea" koji pratimo, a moramo iskopirati i rekreirati jednu od manikura koja nam se u toku cijelog izazova najviše svidjela.


Na žalost, do sad sam preskočila dvije usklađene nedjeljne manikure, no ovu sam svakako željela odraditi.
Kao i svaki put i ovaj put sam se premišljala oko tri manikure, no na kraju sam za kopiranje odabrala Delicate print manikuru drage Sanele s inSANEnails bloga, njenu izvedbu možete pogledati na OVOM linku.

Na žalost, nemam Bourjois lak koji je u manikuri koristila ona, kao ni neki drugi iste boje, pa sam ja upotrijebila sličan iz Avona.




Evo što sam sve koristila:

AVON Nail Experts 5 in 2 Nail Treatment
AVON Gel Shine Sheer Love
KASAKO Docai Anti Overflow Glue
Ukrasni kamenčići

Ukoliko se i same odlučite naručiti nešto s Born Pretty Store web shopa, slobodno iskoristite moj kod za 10% popusta - EPSQ10  :)
(Popust ne vrijedi za već snižene artikle)




Priznajem, Sanela je ovu manikuru puno bolje odradila, ipak je original - original.
A mislim i da sam u ovoj pauzi malo izašla iz štosa :)

No što je tu je, manikura je takva kava je...













I to je to :)

U posljednjih sam mjesec dana bila u malo većoj gužvi i nisam imala vremena pa nisam pisala postove (morala sam si odrediti prioritete, jelte), no shvatila sam da mi pisanje nedostaje.
Tako da sam usprkos nedostatku vremena malo preorganizirala obaveze kako bih mogla opet lakirati nokte i manikure dijeliti s vama.

Kao i svaki put, a kad su u pitanju usklađene manikure, pozivam vas da pogledate što su na svojim noktićima napravile ostale blogerice.
Linkovi su na dnu posta.

Kako vam se sviđa ova moja "kopija"?


Broj komentara: 8: