utorak, 31. svibnja 2016.

Kaleidoscope Manicure with Born Pretty Holo Polish 21 & BP Plate BPL-008



Ostala sam vam dužna pokazati jednu manikuru koju sam nosila punih šest (da, uistinu šest!!!) dana, prije kojih desetak dana i s kojom sam uistinu bila oduševljena.


 U OVOM postu sam vam bila pokazala predivan Born Pretty Holo lak u nijansi 21, no onda sam ga drugi dan ipak odlučila nadograditi...

Iskreno ne bih ga bila nadograđivala, ali taj sam dan brisala prašinu u vitrini u kojoj nam se nalaze kaleidoskopi pa me ovaj plavac jako podsjetio na uzorak i boju u jednom.
Nakon toga sam se sjetila da imam i sličan uzorak na jednoj od pločica i tako je sasvim neplanirano nastala ova manikura.




Evo što sam sve koristila:

Born pretty crni lak za pečatiranje
essence the gel nail polish top coat




U prijašnjem sam postu već izrazila oduševljenje ovim lakom pa ću vam još jednom skrenuti pažnju na njega!
Da ne bude kasnije "nismo znali"! :)

Holo lak dolazi u količini od 6 ml, a cijena mu je 15,88 dolara, s time je trenutno na odličnoj akciji pa ga možete naručiti za 5,99 dolara.
Naručiti ga možete OVDJE!

Ukoliko se i same odlučite naručiti nešto s Born Pretty Store web shopa, slobodno iskoristite moj kod za 10% popusta - EPSQ10  :)
(Popust ne vrijedi za već snižene artikle)










I to je to :)


Nadam se da vam se manikura sviđa barem malo, ako već ne dijelite moje oduševljenje!

Nego, volite li kaleidoskope?
Posjedujete li koji?


Hvala Vam na čitanju :*


Broj komentara: 7:

  1. Ajme <3
    Kako uspiješ cijeli uzorak podići? Mani se rolanjem super digne s pločice, ali ne ovako cijeli! :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma stara moja Sveta Sanders je mala beba za tebe.:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. O moj Bože...bravo, bravo, bravo....savršeno nestvarno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno :) I lak i dizajn i tvoji nokti su prekrasni :) Imas super oblik i duljinu noktiju :) Bravo! xx

    BeautyPepTalk
    Ne zaboravite sudjelovati u mom velikom slavljeničkom darivanju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I boje i uzorak i sjaj su savršeni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan uzorak, baš mi ide uz ovaj holos. :)

    OdgovoriIzbriši