nedjelja, 13. prosinca 2015.

Matching Manicures Sunday - Candy Cane Manicure



I tako, dan po dan stigla nam je i nedjelja, a s njom novi MMS zadatak.
Kao što ste primijetile danas na noktima ponovno nosimo Candy Cane manikuru.

Moju prvu, odnosno prošlogodišnju (vrlooo sličnu) manikuru možete vidjeti OVDJE!

Imala sam jednu, po mom mišljenju vrlo dobru ideju za današnju manikuru, ali kako sam danas imala puno toga za obaviti (uobičajene nedjeljne stvari poput čišćenja, peglanja, kuhanja, šišanja i kupanja Smuceka...), na kraju je sunce zalazilo i moje je vrijeme lagano curilo kroz prste, pa sam na brzinu uspjela napraviti ovo što gledate.





Evo što sam sve koristila:

AVON Gel Finish Iceberg White
AVON Gel Finish Roses Are Red
Golden Rose Care + Strong 164
Trakice
Škarice


Prvo sam na sve nokte nalakirala Avon Gel Finish u nijansi Iceberg White.
Zatim sam na mali prst i kažiprst lakirala Golden Rose crvene šljokice u dva sloja.
Na palac, prosti prst i prstenjak sam nalijepila trakice, prelakirala s Avon Gel Finish lakom u nijansi Roses Are Red i prije nego se lak osušio poskidala trakice.

Kao što možete zaključiti po ovim divim i savršenim prugicama, nadlak nisam stavljala da sve ne ukakim :D












I to je to :)

Naravno, kad sam završila i sunce se na zalasku sakrilo iza susjedne zgrade tako da su fotke malo hladnijeg tona, ali kako se ne znam koristiti PhotoShopom (moj grijeh!) morala sam se zadovoljiti takvima kave jesu...


Nemojte propustiti pogledati uratke i ostalih kolegica blogerica, a ja vas sad ostavljam i idem raditi nešto slatko za večeru :)


Kako Vam se sviđa?
Biste li nosile takvu manikuru na svojim noktićima?


Hvala Vam na čitanju i ugodan Vam ostatak dana :*


P.S. Sretan imendan svim Lucijama!!!
(Josipovićka jesi me čula?!?)



13. 12. 2015. - Candy Cane

Broj komentara: 6:

  1. Ako si ovo napravila na brzinu, šta bi tek uradila da si imala više vremena? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svašta nešto!
      Imala sam vrlo kompleksnu ideju ;)

      Izbriši
  2. Savršeno urađeno. GR šljokice mi se baš dopadaju. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. mannikura je savšena, lijepa, elegantna... ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Preedivno, totalno me podjeća na blagdane :)

    OdgovoriIzbriši
  5. krasna manikura, voljela bih vidjeti i tu kompleksniju verziju :D

    OdgovoriIzbriši