ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

OPI Worth a Pretty Penne



Kao što sam i najavila, danas vam pokazujem vrlo zanimljiv OPI lak u nijansi Worth a Pretty Penne.
 Ovog OPIća sam jučer nosila kao podlogu za čipkastu manikuru.

Worth a Pretty Penne je dio OPI zimske kolekcije koja se sastoji od 15 različitih nijansi lakova, a inspirirana je Venecijom.






Riječ je o zlatno bakrenom laku neobičnog sedefasto metalik finisha.
Baza mu je shimmerasto zlatna s bezbroj sićušnih bakrenih flekija, što na noktima izgleda vrlo neobično i zanimljivo.

Ukoliko me pratite neko duže vrijeme, znate da ne volim lakove metalik i sedefastog finisha, ne iz razloga jer mi se ne sviđaju, već zato jer mi baš ne stoje najbolje.

No, volim ih nositi ispod pečatiranih manikura jer manikuri daju jednu sasvim novu dimenziju :)

Što se tiče samog laka, on je odlično pigmentiran i pokrivan je u jednom izdašnom sloju, međutim ja sam se ipak odlučila za dva sloja jer sam tako sigurna da je cijeli nokat ravnomjerno nalakiran, a i boja ispadne bogatija.

Četkica mu je klasična, standardna za OPI lakove. Srednje duga, srednje debela i ravno rezana. Nije baš moj favorit, no i s njom bez nekih većih problema i nereda vrlo lako nalakiram nokte.

Lak dolazi u količini od 15 ml.

S obzirom da sam ga ja nadograđivala pečatiranjem, nadlak nisam stavljala, tako da na noktima nosim samo dva sloja Worth a Pretty Penne laka.













I to bi bilo to :)


Moram priznati da mi ni ne stoji baš toliko loše, no pečatiran mi je ipak malo draži :D

Kako Vam se sviđa?
Jeste li već kupile koji lak iz zimske OPI kolekcije?
Volite li uopće OPI lakove?


Hvala Vam na čitanju :*


3 komentara: