nedjelja, 28. lipnja 2015.

Matching Manicures Sunday - V Manicure



Nedjelja je što znači da je vrijeme za još jednu 'usklađenu' manikuru!

Danas nam je tema V manikura koju smo već jednom radili, a moju izvedbu možete vidjeti OVDJE.


Iskreno imala sam dvije ideje...
Manikuru nisam stigla napraviti prijepodne, pa sam je išla raditi nakon ručka kad je još uvijek bilo nešto sunca.
No, dok sam ja prekapala po svom Helmeru i konačno izabrala lakove koje ću koristiti počelo se oblačiti, grmjeti i na kraju je pala i kiša.
Pitate se čemu ovo vremensko izvješće? - E pa zato jer sam planirala raditi manikuru s hollo lakom, a kad sunca više nije bilo nije imalo smisla lakirati hollo lak jer ionako neću moći fotografirati manikuru kako treba!

Druga ideja mi je propala nakon što mi je selotejp 'digao' bazni lak, pa sam bila prisiljena na plan C.

Plan C, iliti manikura koju gledate, je nastajala u hodu, bez nekog plana već korak po korak...




Evo što sam sve koristila:
wet'n'wild E424A Black Creme
AVON Magic Effects Matte Top Coat
essence nail art hello foils! transfer solution
essence nail art hello foils! transfer foils
Uske ljepljive trakice




Započela sam s baznim crnim wet'n'wild lakom.
On mi se na kraju činio previše svijetli (blješteći) pa sam ga odlučila matirati s Avon Matte nadlakom iz razloga jer on u sebi sadrži malo ljubičastog shimmera za koji sam mislila da će pasati uz folije.
Nakon matiranja, u V oblik sam nalijepila uske trakice te prostor između popunila s essence hello foils! transfernom solucijom.
Nakon što se transferna solucija osušila (prema uputama) na nju sam 'lijepila' foliju.
Iskreno, tu sam planirala stati, no nisam imala mira pa sam na vrhove ipak dodala i vrlooo tanak crni frenč.












I to je to :)

Iskreno, bila bi sretnija da je bilo sunca i da sam radila manikuru s hollo lakom, no nije ni ovo ispalo baš toliko loše - očito, jer vam inače manikuru ne bi ni pokazala! :D

Na kraju posta su vam linkovi pa možete vidjeti što su na zadanu temu napravile i ostale blogerice...


Kako vam se sviđa?
Nosite li često V manikuru na svojim noktima?
A jeste li već isprobale ove genijalne essence hello folije?


Hvala Vam na čitanju :*


Broj komentara: 11:

  1. Izadji mi iz glave! :D Ovo je bila moja prva zamisao s tim sto sam ja htela da zalepim tanku zlatnu foliju i preko da stavim top coat. Odlicno si ovo odradila! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo neobično i posebno mi se dopada jer je nešto novo, bar za mene. Jako zanimljivo. Baš si se potrudila. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako zanimljiv manikir. Sviđa mi se frenč. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma kreativno rešenje, a i izbor boja i finiša mi se mnogo sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđa tvoja manikura,tako je posebna i jedinstvena.Vrijeme je danas bilo pravi užas i poremetilo mi je sve planove,htjela sam uslikat neke slike za outfit postove ali ništa od toga.valjda će se uskoro popraviti.Slike su ti predivne i drago mi je da si napravila ovu manikuru,nekada super stvari inspadnu kada improviziramo :)

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš super manikura, totalno drugačija od nekog mog stila, ali mislim da bi ju vrlo rado nosila

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelep manikir, super ideja. Avon Matte Top Coat mi je vrh :).

    OdgovoriIzbriši
  8. ludnica *.*
    i kod mene je bila slična prognoza pa ništa od sunčanih fotki, a ni prva verzija nije prošla pa sam iskopala nove lakove i krenula ispočetka ;)

    OdgovoriIzbriši