subota, 18. travnja 2015.

Matching Manicures Sunday - Manicure Inspired by Pinterest



Iz naslova možete vrlo lako zaključiti što nam je tema za ovu nedjelju :)

Osobno svakodnevno bacim oko na Pinterest, i vjerno spremam manikure u folder 'Nail Art Ideas', a također tu vjerno 'kačim' i svoje uratke pa me možete pratiti - KLIK!


Moj 'to do' folder je poprilično pun, no ovaj put sam se odlučila za jednu manikuru koju planiram napraviti od trenutka kad sam si naručila pločicu s Born Pretty Storea a koja mi je stigla prije par dana.

A evo i fotke koja me inspirirala:

Izvor Pinterest




Evo što sam sve koristila:
Essence nail art stamping polish 003 stamp me! silver
Hypnotic Polish set za štambiljanje
Essence BTGN Top Sealer

Ukoliko i same poželite naručiti ovu pločicu, ili bilo što drugo s BornPretyy Store-a, slobodno iskoristite moj kupon kod za popust - EPSQ10




I još malo fotkica gotove manikure...













I to je to :)

Malo mi je žao što nisam imala 'bazni' lak sličniji ovom s Pinteresta...
... i što mi nokti nisu duži, ali što je tu je! :)

Nadam se da vam se manikura sviđa!!!

Posjećujete li često Pinterest i koliko česta vam bude izvor inspiracije???


Hvala Vam na čitanju :)

Mala Palčica



Broj komentara: 16:

  1. Već sam se zabrinula s čim budeš sad pečatirala :P Sviđa mi se nova pločica i manikura ofc, ti uvijek tak lijepo skombiniraš boje da je to milina gledati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Payton je tako savršen lak. Svaka čast za pečatiranje, ja moram da priznam da ga nikad nisam do kraja savladala :/ Možda je do pribora, a ne do mene :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast, zaista lep i detaljno sređen dizajn! :) Ja sam na pinterestu non stop, volim da gledam odeljak u vezi mode :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Da nisi rekla da ti je zao sto nisi imala slicniji bazni lak ja uopste ne bih provalila da prva fotka nije tvoja. :D Uups!
    Predivan manikir i nokti!!!! Nemoj zaliti sto nisu duzi kad su i ovako savrseni. <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep i elegantan manikir. Ova kombiacija boja mi je jedna od omiljenih. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna ideja, prelepo izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovaj lak je pravi ljepotan! Mogu li se negdje kod nas naći Zoya lakovi ili ih naručuješ negdje online?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ZOYA lakove naručujem s ebaya, seler ti je r93

      http://stores.ebay.com/nailpolishelegance/

      Izbriši
  8. Ajme, Zoya *.*
    Uvijek mi je nekako teško odvojiti malo veći novac za Zoyu, no očito ću morati :)
    Super je manikura :)

    OdgovoriIzbriši