petak, 24. travnja 2015.

AVON Speed Dry - Mambo Melon



Mislim da je krajnje vrijeme da počnem s predstavljanjem proljetnih favorita!

Dugo sam se premišljala s kojim ću lakom 'otvoriti' niz, a nakon što sam od Orlya odustala dok mi nokti malo ne porastu, odluka je pala na AVON Speed Dry naziva Mambo Melon.





Avon linija lakova Speed Dry dolazi u klasičnoj staklenoj bočici, tipičnoj za Avon te u količini od 12 ml.

S obzirom da ja ovaj lak imam već sigurno dvije godine, a Avon svako malo neke boje izbacuje iz prodaje, provjerila sam u aktualnom katalogu i on je još uvijek u trenutnoj postavi Speed Dry kolekcije, a trenutno mu je cijena 25 kuna (Kampanja 06/2015; 15.04. - 05.05.2015).

Lak je dobro pigmentiran i odlično se maže.
Potpunu prekrivenost ćete postići s dva ravnomjerna sloja.

Što se sušenja tiče odmah da vas razuvjerim - lak nije suh za 30 sekundi, no, za kojih minutu dvije je u potpunosti suh!
Ovu liniju upravo i volim zbog te brzine sušenja i najčešće posežem za tim lakovima kad sam u žurbi.

Moram priznati da me na prvu (kad mi je lak stigao) odbila količina shimmera u bočici, jer osobno ne volim lakove bisernog iliti sedefastog finiša, no srećom, kad se nalakira na nokte taj shimmer uopće ne dolazi do izražaja već laku daje tek suptilan sjaj.




Kao što vidite, četkica mu je srednje duga i ravno rezana, tako da je aplikacija vrlo laka, iako kad sam u žurbi znam malo nalakirati i kutikulu oko nokta, ali zato je tu tanki kistić i aceton koji očiste sav nered. :) :D

Na noktima imam dva sloja Mambo Melona i jedan sloj Essence BTGN nadlaka!













Kao što primjećujete na fotografijama, lak je dosta promjenjive boje :D
Pod nekom rasvjetom je narančasto-roskast, pod nekom samo narančast, pod nekom narančast s laganim shimmerom... uglavnom, krasan je kako god ga okrenete a boja je idealna za proljeće :)

I to bi bilo to :)

Kako vam se sviđa ova boja?
Volite li nositi lakove sa shimmerom ili ste više za krem finiš?
Jeste li već isprobale Speed Dry kolekciju i kako ste zadovoljne njome?


Hvala Vam na čitanju...


Broj komentara: 6:

  1. Ovo je veoma sexy lak. Sviđa mi se.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaaako lijepi lakić! Volim Avon :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ovaj lak baš volim <3 Na meni je kada još više pocrnim nekako i neonski :D Baš fino mijenja svoju ćud prilikom mjenjanja svjetla, čudak, but in a good way :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicnu ponudu nijansi imaju i svi lakovi su super. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Boja je prekrasna, bas savrsena za ovo doba, ali ne mogu vjerovati koliko shimmera ima u bocici a da se na noktima uopce ne vidi :O

    OdgovoriIzbriši