nedjelja, 15. lipnja 2014.

Matching Manicures Sunday - Mornarska Manikura


   Današnja nedjelja mi je malo prebrzo stigla pa nisam imala previše vremena  razmišljati o današnjem zadatku - mornarskoj manikuri.

   Tako da je ovo što ćete vidjeti jedna brzinska manikura, s kojom nisam pretjerano zadovoljna - ali zbilja nemam vremena za popravak...

   Kad sam jučer krenula raditi manikuru nisam bila sigurna što ću i kako ću no znala sam da ne želim ništa komplicirano i da ću se ograničiti samo na dvije boje - plavu i bijelu.

   Za početak eto što sam sve koristila:
Golden Rose Fantastic Color 104
Avon Gel Finish Royal Vendetta
Essence pločica za štambiljanje
MoYou set za štambiljanje
Ukrasni kamenčići
Olovka za "uzimanje" ukrasnih kamenčića
Točkalica
Trakice
Šakrice
Essence Better Than Gel Nails Top Sealer


   Što i kako:
- za početak sam na sve nokte osim palca stavila dva sloja Golden Rose bijelog laka
- na palac sam stavila dva sloja Avon Gel Finish laka u nijansi Royal Vendetta
- na prstenjak sam nalijepila uske trakice a onda preko njih lakirala Royal Vendettu
- kad se plavac osušio odlijepila sam trakice
- na kažiprst i mali prst sam samo nalijepila plave ukrasne kamenčiće
- na palac sam bijelim GR lakom štambiljala uzorak sidra sa Essence pločice za štambiljanje
- kako moje ljeto ne može proći bez japanki - na srednjak sam štambiljala uzorak japanki sa iste pločice
- zatim sam oko japanki napravila nekoliko plavih točkica
- i za kraj sve zagladila sa Essence nadlakom












   Iskreno nisam zadovoljna kako je ispalo zato jer je izgleda da Gel Finish lak nije baš pogodan za lakiranje preko trakica, jer se zbog svoje "gelaste" strukture pomalo "razvlači" pa mi pruge nisu ispale toliko uredne koliko bih željela. 

   Iako, opet,  moram priznati da uživo izgleda bolje nego na ovim mojim fotkama - no moj macro objektiv ne trpi nesavršenstvo :)))

Ipak, nadam se da vam se bez obzira na sve manikura sviđa!?! :)

To bi bilo sve za danas, a vas molim da obavezno provjerite što su za danas napravile kolegice blogerice na mornarsku temu!

Do sljedećeg posta...

Pozdravček :*

Mala Palčica    


Broj komentara: 37:

  1. Predivno, predivno, predivno! Umjetničko djelo! :D Ovo me skroz podsjetilo na more i brčkanje, svaka čast :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo mi je divno! :) izvrsno odrađeno pečatiranje i crte su ti odlične.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bez rijeci, jednostavno, a opet s toliko paznje i detlja

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična je :) Ovo sa trakicama, možda da pokušaš odmah nakon lakiranja skidati u smjeru u kojem su nalijepljene? Ja ih uvijek skidam odmah.
    I japankice su preslatke <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      I da znaš da uvijek skidam odmah, ali taj Avonac se malo "vuče" pa nije baš najurednije ispalo :(

      Izbriši
  5. Prelep manikir, japankice su fantasticne! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sad mi samo u glavi odzvanja ona: sve bi seke ljubile mornare... :))) divim se tvojim ravnim crtama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, ali znaš da mame brane to :)))
      Crte - pa ono, nemaš se baš čemu diviti :PPP

      Izbriši
  7. Meni je ovo preslatko, svaka cast =^.^=

    OdgovoriIzbriši
  8. Vi devojke koje ste u ovom divnom programu manikiranja ste sjajne!

    OdgovoriIzbriši
  9. odlična <3
    da znaš da sam danas sa zaprepaštenjem konstatirala kako nemam nijednu pločicu s dizajnima koji po meni idu s ovom temom :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ejm on ju, ja bi odmah naručila nešto sa neta da se kroz ljeto nađe pri ruci :)))

      Izbriši
  10. Pa divni su! A ovaj Avon lak je bas lep i sve izgleda super! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna kombinacija, a plavi Avon je pravi san! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, da, da znam već da je svima plavac krasan :)))

      Izbriši
  12. Slike su ti savršene, kao i manikir :D

    OdgovoriIzbriši