nedjelja, 9. veljače 2014.

Matching Manicures Sunday - Valentine's day manicure

  

 Već je nedjelja??? - Nekako mi je brzo prošao tjedan...

   Ovonedjeljni zadatak u MM grupi je manikura povodom Valentinovog :)
Ja sam imala nešto vremena pa sam se malo igrala i napravila tri manikure. Dvije ću pokazati danas dok ću treću objaviti za Valentinovo (u srijedu mi završava godišnji pa vjerojatno neću imati vremena za pisanje posta).



Krenimo sa prvom...




Eto što sam sve koristila:

China Glaze Designer Satin
Bourjois So laque glossy 01 Oh so rose
Golden Rose Jolly Jewels 109
Ukrasni "cirkončići" u obliku srca

   Za početak sam na mali prst i palac nalakirala Golden Rose u dva sloja, na srednjak i prstenjak Bourjois u tri sloja te na kažiprst China Glaze u dva sloja. Zatim sam još mokar Bourjois stavila srca i crnim WnW lakom (koji sam zaboravila poslikati) nacrtala trakice sa mašnicama na kojima srca kao vise.










   Nisam bila sigurna sviđa li mi se ova manikura ili ne pa sam probala napraviti još jednu varijantu :)

Za ovu sam koristila:

China Glaze Designer Satin
Golden Rose Jolly Jewels 109
Moment rosa pastel
Essence pločica za štambiljanje




   Moram reći da je ovo moj prvi, nazovimo to tako, uspio pokušaj štambiljanja. Do sad nisam uspjela ni jednom uzorak sa pločice prenijeti na nokat...
   Uglavnom, razlika između prve i ove manikure je u laku na prstenjaku i srednjaku - ovaj put sam stavila Moment lak u dva sloja. Isto tako sa CG lakom sam malo potočkala palac i mali prst :)
  Nakon toga sam štambiljala srčeka sa CG lakom.










(Nemam šalicu sa srcima pa je poslužila i ova sa slonićem :))

   I to je to, nadam se da vam se sviđa :)))

   Nemojte zaboraviti pogledati i uratke ostalih blogerica!!!

P.S. uredila sam "stranicu" Wish List pa slobodno bacite oko, primam nove prijedloge, komentare...
A ako imate koji lak sa moje WL a da vam ne treba i ne koristite ga - slobodno mi se javite :)

Ugodna nedjelja svima :*
                                   


Broj komentara: 35:

  1. Oba su mi predivna. Svaka ti cast!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepo! Moj favorit je drugi manikir, jer ne volim preterano ove ukrase za nokte, tako da mi je drugi savršen, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno! Oduševljena sam tvojim manikurama, obje su mi lijepe, svaka na svoj način :)

    OdgovoriIzbriši
  4. manikure su ti odlične, ova sa pečatiranim srcima mi je mrvicu ljepša, ja bi možda stavila neki drugi lak umjesto GR

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3
      Iskreno, uživo je ovaj GR odlična poveznica između CG i Moment laka :)

      Izbriši
  5. Bas su dobri, mada ovaj drugi me je odusevio, on mi je favorit! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepe su obe :) BAs je za dan zaljubljenih :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Divni su, ne zna se koji je lepsi. Taj GR JJ je prelep =^.^=

    OdgovoriIzbriši
  8. predobra su oba manikira!!! svaki na svoj način mi se više dopada :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Obozavam kad vidim nesto novo, sto do sada nisam! :)
    Divni su :)

    OdgovoriIzbriši
  10. predivan i romantična manikura

    OdgovoriIzbriši
  11. Super su obje iako mi se ova sa stambiljanjem vise svidja :D obozavam taj uzorak. i kunem se nisam virila koji si lak koristila prije radjenja svoje manikure ^_^

    OdgovoriIzbriši
  12. odlične, teško bih se odlučila za favorita jer su obje super :D
    slonček mi je prezgodan <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš su lijepe, al ova druga mi je taaak dobra. Ova srca su me osvojila odmah :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Obje su mi odlične!
    Super ideja i realizacija <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja se ne mogu odluciti koja mi je bolja,predobre su mi obje ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  16. Preeedivne su obe!! <3 <3 posebno lajkam pecatice :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Prelep je manikir! Bas mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši