nedjelja, 16. veljače 2014.

Matching Manicures Sunday - Geometrical Shapes

   Današnji su zadatak geometrijski oblici na noktima.
Imala sam dvije ideje - jednu od njih je, koliko sam primijetila danas napravila Žana sa nailcrazy bloga, a ja sam se na kraju odlučila za drugu ideju koju ćete vidjeti u nastavku. Iskreno bilo bi jednostavnije i urednije da sam radila Žaninu verziju, ali sad šta je - tu je!

Popis lakova i stvarčica koje sam koristila:
Smart Girls Get More 46
Wet n Wild Black Creme
flormar NO10
Deborah Gel Like 04
Moment No 43
Seche Vite TC
Trakica
Pinceta




   Za početak sam nalakirala dva sloja SGGM bijelog laka. Na to sam lijepila trakice te ostalim lakovima popunjavala praznine. Ništa komplicirano osim ako ste poput mene danas, totalno izvan forme i ništa vam ne ide od ruke :)))

   I par fotkica kako je sve to izgledalo...








   I to je to, nije ispalo baš onako kako sam si zamislila, a i bila sam malo nestrpljiva pa sam trakice skidala prije nego su se lakovi posušili do kraja, pa izgleda možda malo neuredno...

   Nadam se da vam se sviđa :)

I naravno, obavezno pogledajte što su napravile ostale blogerice :)))

Pozdrav svima
                       Mala Palčica

Broj komentara: 12:

  1. aj ne pričaj svašta, savršeno je *.*
    trakice i treba skidat dok je lak mokar, inaće bi tek bilo veselo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepo :o kombinacija boja je savrsena =^.^=

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično izgleda! Precizno urađeno i kombinacija boja je prelepa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično si izvela ovo. Mislim da možeš biti ponosna i da nema mesta nezadovoljstvu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je bas, bas dobro, odlicno si odradila!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao predobro. Pokušala sam iskopirati Žanin način geometrijskih oblika, na svojim kratkim noktima ( :( ) i onako, zadovoljna sam. I sad vidjeh ovo i sviđa mi se užaaaasno. Predivne nokte imaš. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Izvrsno! Obožavam ovakve manikure! <3

    OdgovoriIzbriši